Patalpinta: 2017-12-21 | Atnaujinta: 2018-06-19

Jei manote, kad NAV padarė klaidą, galite apskųsti sprendimą.

Laiške, kuriame informuojame apie mūsų sprendimą, bus nurodyti formalūs duomenys, susiję su apeliacija.

Naudokite formą, pavadintą „Apeliacinis skundas dėl sprendimo“. Pasirinkite skyrių, esantį NAV, kuris padarė sprendimą dėl kurio rašote skundą. Atsiųskite savo dokumentus, viršelio puslapį adresu, nurodytu viršelyje.

Pagalba dėl skundo
Skundų terminai
Apeliacinis skundas dėl sprendimų pagal Nacionalinio draudimo įstatymą ir Šeimos pašalpos aktą
Apeliacinis skundas dėl sprendimų pagal kitus teisės aktus
Apeliacinis skundas dėl sprendimų pagal Socialinių paslaugų įstatymą
Skundai nacionaliniam draudimo teismui
Išlaidų grąžinimas
Parlamento ombudsmenas (dar kitaip vadinamas arbitras, atitikmuo Lietuvoje – seimo kontrolierius)

Teismai
Nemokama teisinė pagalba

Šis turinys skirtas tik
sidabriniams nariams.
Užsakyti narystę. Jei turite narystę prisijunkite